torsdag 11 april 2013

Mello-paus

Mitt i min garderobsuppstrukturering (äntligen!!!!!) kom det två leende pojkar med ett stort stort papper. -Läs mamma, läs mamma. Jag läste.

Jag gick in till deras rum för att titta på årets improviserade upplaga av melodifestivalen. I planeringen hade det ingått att göra inbjudan, fixa en scen och tänka ut första låten. Andra låten var en direktpåhittad solosång av den minsta förmågan. Här följer låtlistan.
1. CopacaBanana (L & M)
2. En traktor som är glöd (M)

Underbara låtar som det gick lätt att hänga med i eftersom titlarna var de enda ord som ingick. Fler låtar blev det inte för sen startade mello-bråket (jag vill sjunga själv kontra jag vill sjunga tillsammans!!!).

Ja, det var ett trevligt avbrott i klädkaoset och kan ni tänka er - den ena garderoben har genomgått en helkroppsförvandling.

*Plockeliplock-tystnad - imorgon blir det överraskning för resten av familjen.*

.

1 kommentar: