lördag 25 augusti 2012

En rosa larv?

När jag frågade min blivande treåring om hur han vill att hans födelsedagstårta ska se ut blev svaret att den ska vara rosa och efter en stund sa han även att den skulle vara blå uppepå. Ja ha, det blir ju spännande att försöka tillgodose denna önskan. Nu sitter jag här och funderar på hur mycket vikt jag ska lägga vid hans önskan. Det rosa ska jag absolut genomföra eftersom det är favvofärgen, men det blå där uppe kanske jag skippar. Har en idé om att göra någon typ av larv (med rulltårta) - en rosa larv, ja varför inte! Kanske med gelehallon på, de är ju rosa. Ja ja, tur att jag har några dagar till på mig att ta ett beslut och tur att det finns karamellfärg.

*Knastrande men ändå behaglig tystnad - bara jag och popcornskålen.*

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar