söndag 4 november 2012

Snyft!!

 Jag vet inte om jag gjorde rätt eller fel när jag lät treåringen själv bestämma frisyr. Jag toppade hans fina ljusa lockar förra veckan men efter storebrors klippning idag ville Mr Max återigen sätta sig i frisörstolen (möjligen eftersom belöningen blir något sött). Han förklarade att han ville bli klippt så att det kunde göras en tuppkam och jag tvekade in i det längsta. Jag har ju sparat ut hans krull ett tag, egentligen bara för min egen skull - enklare klippning och att jag tycker han är så söt i lockarna. Men sen tänkte jag till en sista gång. Det så klart att han ska kunna bestämma hurdan frisyr han vill ha. Kam, sax, trimmer och mamma jobbade en halvtimme och sen var tuppkammen på plats. Snyft, jag kommer sakna rufset.

Snyft snyft!!

*Skön tystnad när hostmedicinens verkan sätter in.*

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar