tisdag 9 februari 2016

En härligt perfekt dag!!

Dagen började med förväntningsfulla barn som gratulerade sin mamma med presenter som innehöll diverse smarrig choklad. Deras underbara kort är verkligen tillverkade med äkta kärlek.
Vänster: L har skrivit en härlig grattistext och ritat Keso, Kesella, mig och en buss.
Höger: M har ritat mig när jag lagar mat (en plåt med pommes, ett stekjärn och en spis/ugn).
Lite senare var det dags för presentöppning igen. Denna gången var det mina härliga kollegor som uppmärksammade min ojämna dag. Lyxig hudvård var perfekt till mig som har svårt att unna mig sådana saker själv. När jag kom hem stod det en fin bukett tulpaner på bordet. Innan barnen gick och la sig fick jag öppna en present till.


Nu när dagen närmar sig sitt slut sitter jag här och njuter av alla dagens hälsningar och presenter. Det har varit en härlig dag. Tack alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar