måndag 18 mars 2013

Ett brev på posten

När jag kom hem idag låg det ett vadderat vitt kuvert på bordet. Det var adresserat till mig och skickat från Danmark. Hmm, inte varje dag man får sån post. Vad är detta?? Spännande!! När jag öppnande och såg vad det var blev jag glad och tänkte ett "ja just det". Jag hade glömt bort den där enkäten om försäkringar jag fyllde i och som tack för hjälpen fick välja mellan en film, skänka en liten summa till välgörenhet eller några exklusiva danska chokladpraliner. Efter att ha fyllt i alla konstiga frågor tyckte jag att jag var värd lite choklad (filmerna var kassa och skänka pengar kan man göra någon annan gång). Så nu sitter jag här och funderar på vilken pralin (av de nio) som ska få äran att först avsmakas.

Mmm, det blev en mörk med apelsintryffel inuti. Turligt förstaval.

*Lånat ny bokkasse på dagis = tyst och fridsam hemfärd.*

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar